Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje
Next-main-banner- hero
Snelle levering
Service, voor al uw vragen
075 - 616 33 77

Veel gestelde vragen

Account aanmaken


Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op de Luto webshop, kunt u uw login gegevens invullen en aanmelden. Heeft u nog geen account? Klik dan op “registreren”. U wordt doorgestuurd naar een nieuwe pagina, waar u uw gegevens kan invullen. Nadat u op verstuur heeft geklikt wordt er een email naar uw e-mailadres gestuurd ter bevestiging.

 

Ik kan niet inloggen?
Controleer of u uw e-mailadres en wachtwoord juist heeft ingevoerd. Klik op wachtwoord vergeten indien deze niet correct is en u ontvangt een nieuw wachtwoord per e-mail.

 

Hoe werkt de Luto webshop?
Met uw account heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot uw klantgegevens en kunt u uw bestellingen online regelen:
- Snel en makkelijk inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord;
- Altijd inzicht in uw lopende bestellingen door middel van de orderstatuspagina;
- Eenvoudig herhaalbestellingen plaatsen door middel van de snelinvoer;
- Zelf uw gegevens en (verzend-)adressen beheren.

 

Bestellen op de Luto webshop

 

Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webshop vindt u optie “Zoek uw artikel”. Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons artikelen assortiment. Tevens kunt u in de productcategorieën naar uw product.

 

Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door op de knop “bestellen” te klikken. Het artikel wordt dan in uw winkelmandje geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of  met de muis naar het winkelmandje gaan om af te rekenen. Volg de procedure. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een orderbedrag tot € 50,- (excl. BTW)  zijn de verzendkosten € 7,50. Mocht het zijn dat wij uw bestelling in twee keer leveren, betaalt u slechts één keer de verzendkosten.
Bedragen boven de € 50,- (excl. BTW) wordt uw bestelling gratis bij u bezorgd.

 

Bezorgen van uw bestelling

 

Levertijd van uw bestelling
Direct na ontvangst van uw betaling kan de bestelling worden verwerkt. Wij streven er vervolgens naar om uw bestelling binnen 24 uur te leveren. Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling vertraging oplopen dan krijgt u hiervan via de e-mail bericht.
Een enkele keer is het artikel dat u besteld heeft niet meer leverbaar, we zullen dan tevens contact met u opnemen. Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeldt staan, kunnen geen rechten worden ontleend.

 

Bestelling afhalen bij onze winkel
Het is mogelijk om uw bestelling bij onze winkel af te halen. Dit kunt u aangeven in het afreken menu.

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaal mogelijkheden bij Luto?
iDeal
Met iDeal kut u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
Betalen met iDeal doet u in een paar stappen:
- U bestelt een product
- Kies iDeal als betaalmethode
- Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
- U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
- De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
- Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
- U ontvangt een bevestiging van uw bank
- U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

 

Betalen op rekening
U kunt als bedrijf bij ons op rekening kopen. Neem hiervoor contact op met de afdeling verkoop (telefoonnummer: 075 – 616 33 77).

 

Retourneren bestelde artikelen

 

Wij willen graag dat u tevreden bent met de bestelling. Mocht u niet tevreden zijn over uw aankoop dan bieden wij u de mogelijkheid deze, mits ongebruikt en in originele verpakking, te retourneren of te ruilen. U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren samen met een kopie van uw factuur. Dit kan in onze winkel of u kunt uw bestelling voldoende gefrankeerd met TNT retour sturen naar onze vestiging (Cornelis Ouwejanstraat 25, 1506 SX Zaandam).

De kosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
Indien uw retourzending door ons is geaccordeerd, ontvangt u uw aankoopbedrag binnen drie werkdagen retour op uw rekening.

 

Verkeerd of beschadigd artikel

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld hebt en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Mocht u per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 7 werkdagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons gecompenseerd worden. Voordat u het artikel retour stuurt,vragen wij u om contact met ons op te nemen (via de mail info@luto.nl of telefonisch 075 – 616 33 77).

Service en garantie

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. Indien u een klacht hebt neem dan altijd contact op met info@luto.nl. Vermeld de beschrijving van de klacht of schade aan het artikel en geef tevens uw factuurnummer en klantnummer door. Wij zullen vervolgens de klacht beoordelen en in overleg met de leverancier zal worden bepaald hoe het opgelost kan worden.

Next - Subfooter - Logo 2
Next - Subfooter - Logo 1
Next - Subfooter - Logo 3
Next - Subfooter - Logo 10
Next - Subfooter - Logo 11
Next - Subfooter - Logo 13

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen